Sökningen fann 5 träffar

av JEriksson
mån 11 mar 2013, 11:47
Kategori: Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader
Tråd: Vaknar för tidigt och skriker i 2 timmar
Svar: 14
Visningar: 4365

Re: Vaknar för tidigt och skriker i 2 timmar

Hej och tack för tipsen!
Vi kör på med den strategin och rider ut "stormen".
Tack för ett snabbt svar!
av JEriksson
mån 11 mar 2013, 09:43
Kategori: Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader
Tråd: Vaknar för tidigt och skriker i 2 timmar
Svar: 14
Visningar: 4365

Re: Vaknar för tidigt och skriker i 2 timmar

Hej igen, jag vill börja med att tacka för all hjälp. Vår tjej är idag 11 månader och schemat ser ut såhär: 7,00 - vakna 7,15 - gröt 9,00 - ersättning 210 ml 11,30 - lunch "vanlig mat" t.ex köttbullar och potatis eller liknande 12,00 - 14,00 - sova lunch 14,30 - ersättning 210 ml 15,30 - m...
av JEriksson
tor 13 sep 2012, 20:40
Kategori: Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader
Tråd: Vaknar för tidigt och skriker i 2 timmar
Svar: 14
Visningar: 4365

Re: Vaknar för tidigt och skriker i 2 timmar

Hej, Ok tack för tipsen, jag ska införa lite mer fast föda, får koka lite potatis och palsternacka mm och mosa ihop, det kanske hon står sig bättre på! :) Jag ska också försöka lyssna bättre, jag känner mig ganska säker på att hon oftast är arg på morgonen, så först får hon en ramsa när hon vaknar o...
av JEriksson
tor 13 sep 2012, 19:51
Kategori: Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader
Tråd: Vaknar för tidigt och skriker i 2 timmar
Svar: 14
Visningar: 4365

Re: Vaknar för tidigt och skriker i 2 timmar

Hej och tack till er båda! Första målet är mjölkersättning, en full flaska så äter hon tills det inte går att få i henne mer (kräks ofta lite efter) Andra målet är ochså ersättning plus lite mosad frukt, t.ex banan Tredje målet är gröt, här får vi hålla på ett tag men om hon äter dåligt så brukar ja...
av JEriksson
tor 13 sep 2012, 14:34
Kategori: Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader
Tråd: Vaknar för tidigt och skriker i 2 timmar
Svar: 14
Visningar: 4365

Vaknar för tidigt och skriker i 2 timmar

Hej, Vi började kuren natten mot lördag den 8/9 och har alltså provat detta i 6 nätter hittills. Vår lilla tjej är 5 månader och vårt schema ser ut såhär 7.00 vakna och äta 8.35-9.20 sova 9.20 äta leka och vara ute 11.30 äta 12.00-14.00 sova 15.00 äta 17.00-17.20 sova leka mysa äta och bada 19.00 go...

Gå till avancerad sökning