UPPROP - liten älskling sökes till kurs i Gastsj&o

Barnavårdsforum. Standardmodellen och andra råd och dåd i Barnabokens anda
Skriv svar
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

UPPROP - liten älskling sökes till kurs i Gastsj&o

Inlägg av annawahlgren »

Hej alla kära nyblivna ömma föräldrar!

Till SHN-kursen i Gastsjön första veckan i augusti, då jag ska utbilda ett antal intresserade i konsten att hjälpa andra, som behöver kura sina små barn så att de sover gott om natten, har jag sökt och "fått" två små sömntrasslare, ca 5 mån respektive 9 mån.

Men de goda kursarna ska också undervisas i Standardmodellen och i Barnabokens filosofi överlag, vad gäller spädbarnsvård. Och till den änden skulle jag så gärna vilja låna ett litet Skräp av mindre modell, en bebis som var sådär 2 mån första veckan i augusti.

Mamma fick då förstås följa med - särskilt förstås om hon ammar - men p g a platsbrist kan jag inte ta emot fler än en vuxen tillsammans med barnet. Som då skulle sova i vagn.

Platsen är Gastsjön i Jämtland och man reser till Bräcke med tåget, där man hämtas. Man köper in sig hos matlaget och betalar sin resa själv; annars kostar det ingenting och man får heller ingenting betalt. Men man får förhoppningsvis stort utbyte själv av att lära sig i praktiken hur Standardmodellen fungerar när den är som vackrast, med allt vad därtill hör :lol:

Och man hamnar garanterat i gott och trevligt sällskap!

Man får bo i egen bod och sova på nätterna.

Skriv till mig via PM :!: Först till kvarn...! Man anländer den 31 juli, kursen börjar kl 17; man reser hem fredag morgon eller förmiddag.
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Skriv svar

Återgå till "Späda barn och små (nyfödd till 1år)"