Shoppade loss rejält - i allla fall jag...

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
/LO
Kontakt:

Shoppade loss rejält - i allla fall jag...

Inlägg av /LO »

Hej
Ville bara tacka Linda (Liw) för en trevlig helg.
Mycket trevligt att lära känna nya vänner på detta sätt (forumet alltså).

Linda åkte till mig - vi har aldrig träffats förut :shock: - nästan sju timmar i buss till småland, för att dagen efter kliva upp 5.30 och åka 12 mil till Ullared.
Jag handlade så jag storknade - plånboken också. Men min garderob blev glad. Jo, jag handlade mest till mig 8) Till vera har jag handlat second hand i Ulricehamn tillsammans med anna :lol: Så jag behövde inte så mycket barnkläder.

Vi var hemma igen kl 19. Läggdags för Vera, men hon fick 30 minuters dispens :wink: . Vera och Linda blev polare på ungefär 45 sekunder.

Idag åkte Linda hela vägen tillbaka hem igen. Vera undrade om du åt upp dina mackor på bussen? För hon var väldigt avundsjuk - både på bussåkandet och mackorna. Fast det är inte jag. Tack för att du orkade åka hit och ville vara här ett par dagar. Det var kul.

Och anna, synd att vi inte kunde/vågade komma hem till ditt magsjukesmittade hem. Hoppas det blir en annan gång.

Kram och god natt!

/LO
Lotta, mamma till
:heart: Vera :heart: född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 :sleep:
:heart: Ivar :heart: född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
anna
Kontakt:

Inlägg av anna »

Skickade just ett PM och undrade hur ni haft det :lol:
Och nu såg jag detta, här fanns svar på det mesta :wink:

Det var riktigt, riktigt tråkigt :cry: att ni inte vågade komma förbi, men jag förstår er verkligen, magsjuka är ingen hit! :shock: Den varianten jag fick var som hämtad ur en skräckfilm :shock: Fast det var över på ett halvt dygn, och det försvann 2 kilo den natten :shock: :D

Visst är det kul att shoppa när det är så billigt! :D

kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
liw
Kontakt:

Inlägg av liw »

Hej hej :D Hemma igen efter en härlig helg i Norrahammar. Tack för att jag fick komma, det var riktigt skoj!
Hälsa Vera att mackorna var jättegoda, jag åt dem havvägs hem ungefär... men bussresan var väl så där... rätt trist att sitta på en buss en hel dag när solen skiner. Men men jag var faktiskt rätt trött efter shoppingdagen så jag sov nog bort ngn timme i alla fall.

Hemma möttes jag av två jätteglada killar som mötte mig i dörren med kramar och tog sen direkt över min packning och började packa upp nyinköpen. Båda blev väldigt glada över det jag köpt. Jackor och kalsonger var precis lika välkomna och fick direkt en plats i garderoben. :D

jag shoppade inte riktigt lika mkt men hade nog gjort om plånboken hade varit större... HJÄLP vad mkt saker.
Hmm kanske var det tur att jag inte hade råd att shoppa loss mer för det var lite plågsamt att släpa de grejer jag hade handlat (plus rest packning) från bussen i Uppsala till mitt jobb där bilen stått parkerad över helgen. Min garderob jublar över det här... det var verkligen välbehövligt! Barnen hade så mkt så där blev det inte så mkt... och det jag verklgen behövde hittade jag inte... ska iväg idag och kika lite här i stan...

Anna... riktigt tråkigt att ni blev sjuka. Hoppas att det blir fler tillfällen så att vi kan träffas.
Linda
Emil 020212 (har alltid sovit som en liten gris, mycket och länge)
Jonas 040525 (gillar också att sova, introducerade verktygen för säkerhets skull vid 2 mån)
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"