Han tror att den skulle vara....väldigt näringsrik. :-s
Cruise vill äta den!
Cruise vill äta den!
Läser på text-TV att Tom Cruise (enligt Daily Mirror
) lär ha sagt att han skulle vilja ÄTA Katie Holmes moderkaka.
:-&
Mamma till två Barnaboksbröder (d v s standardmodellade): födda 2004 och 2006. 
Han verkar ju vara jätteläskig, och dessutom är han gay, säger en släkting till mig som är hollywoodproducent. Moderkakan borde väl mamman äta, om någon! Inte för att det behövs numera som sagt, proteindrinkar är säkert mycket godare alternativ.
AiM
AiM
-----------------------
Flicka f?dd juli 2002; kurad vid 7 m?nader
Pojke f?dd april 2004; verktygad sen han f?ddes
anna71 skrev: och dessutom är han gay, säger en släkting till mig som är hollywoodproducent.
Ja, det lär ju vara väldigt nyttigt, säger de som vet. Själv tycker jag det låter en aaaaningens äckligt
Klart trevligare i så fall att göra som en väninna till mig, som för övrigt födde sitt barn hemma, gräva ner den i trädgården och plantera ett vårdträd ovanpå! 
Mamma till sju underbara barn och ett barnbarn 
jomen, det är ju det som är läskigt, naturligtvis inte att han är gay, men att det tydligen inte går att erkänna det i Hollywood. Och gifta sig men en tjej dårå.Kit skrev:Va? Är inte han gift med Katie Holmes?
Heja Gardell!
-----------------------
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
F ö har han gjort lite avbön - hon FÅR skrika under förlossningen, numera! Det har ju annars Scientologin för sig att man inte får. Men nu får hon de, om hon måste... (fast utan smärtlndring, peståss).
Moderkakan har jag varit med om att folk grävt ner i trädgården. Och varför inte, om man säger
Jag tycker det är ganska vackert. (Fast jag fattar egentligen inte varför, men det är en annan historia
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
He he he, vad härligt att frossa i lite skitsnack om kändisar på andra sidan jordklotet.... Jag har aldrig förstått kvinnors vurm för Cruisan. För mig har han alltid tyckts så feminin med klen röst och släntaxlad och ja, jag kan liksom inte se någon KARL i karln....Ser man på, han är gay....anna71 skrev:jomen, det är ju det som är läskigt, naturligtvis inte att han är gay, men att det tydligen inte går att erkänna det i Hollywood. Och gifta sig men en tjej dårå.Kit skrev:Va? Är inte han gift med Katie Holmes?
Heja Gardell!
Ja, heja Gardell och Levengood!
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Äsch då, inte är han gay. Han har stämt miljoner blaskor (nåja) för att de påstått det. Han förblev väl bara barnlös med Nicole Kidman, och sådant händer i de bästa familjer
Jag dyrkar inte Tom Cruise, men han är en j-a duktig skådis. Såg om Mission Impossible häromdagen, och där är han strålande
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022