
Härligt, Fridolin

Maffigt, blomman
Här sprutar kreativiteten vill jag lova
Och nu har vi också fått en kvalificerad kurbebis. Via djungeltelegrafen, ja
Barnet är anmält och högtidligen antaget. Så här skriver mamman bl a:

"Melissa föddes 16 juni 2006 och är nu snart åtta månader. Hon är en envis liten princessa som dessutom ofast får sin vilja fram hos pappan och jag har svårt att sätta emot då jag är trött av pressad jobbsituation. Orken håller helt enkelt på att ta slut fullkomligt.
Jag försökte genomföra shn för några månader sen men det blev svårt att hålla det själv, dels för att jag måste ju upp och jobba efter vakennätter och för att pappan inte höll rutinerna på dagen.
Melissa sover nu i min säng med mig och bökar och flytttar omkring väldigt mycket, och det enda som får tyst på henne när hon vaknar är tutte. Det blir till slut att hon tuttar många timmar per natt, och de gånger jag försöker få henne att somna utan tutte och tar på mig kläder osv kan hon lätt skrika över en timme och vara väldigt arg för att jag inte bara tar fram tutten.
Jag tycker dessutom att hon är grinig på dagarna, ska vara mycket i famnen och hon har varit förkyld med rethosta och snor i snart två månader med endast två nätters uppehåll när jag fick sova lite!!
Som du märker är jag desperat efter hjälp att genomföra detta och det skulle underlätta hela mitt liv och kanske kunna fortsätta få vardagen gå ihop om jag har lite nattsömn."
_________________