Nej vi fick inte komma in överlämning skulle gå såfort så möjligt trots barnet skrek som stucken grisPå vår förskola kommer föräldrar när de vill på Observationsbesök (Se men inte aktivt delta för att kunna se hur sitt barn/barnen /pedagogerna har det på förskolan)
Vi, JAG har gjort allt vad jag har kunnat kontaktat rektor, högsta chefen , barnombodsman men inget har hänt .Det var bara rådgivning som ledde ingenstans.
Tyvärr här håller alla varndra om ryggen
Vem och var ska man anmälla när alla hållerom varnadras rygg.Jag hoppas du anmälde förskolan din son gick på Kränkningar och diskriminering och pedagoger som undanhåller informtion är mycket allvarligt och sådant skall anmälas
Enligyt chefen är aga förbjudet , hade FL slagit mitt barn då skulle hon sparkas annars allt är tilåtet.
Aldrig mer förvar är så arg
Jag hade fel från början och hoppades på lita avlastning pgav min sjukdom så därför valde vi några tim. dagis annars skulle jag aldrig lämna honom.Men jag mådde ännu sämre för varje timme och dag som gick våra nätter var inte roliga allt var rent helvete ....
Det är svårt att hitta ljus i tunnelen när det gäller rättvisa och mycket sorgligt att föräldrar måste lämna sina barn ifrån sig.
Jag kan och orkar fostra mitt barn trotts min sjukdom.Vi har det underbart varje dag och tiden går förfort.
Häls.