Hej
Här kämpar vi på, lillebror är 2 månader men jag har inte spikat något schema än men dagarna ser nästan likadna ut:
Morgon 6
sova 8-10
sova 12-15
sova 17-17,45
natt 20
Allt beror på när han vakanar på morgonen som jag gärna vill ha 6,30 jag började igår att få nattmålet från 02 till 03,30 -4 då klarar han lättareatt sova till 6,30 som jag skulle föredra.
Min systeryster fick en tös 5 veckor efter mig och började med standardmodellen i fredags på eget initiativ

Hon hade 1000 frågor och i flera fall så var hon mer påläst än jag

Så i vår diaog blir det mycket: en tjej på forumet......så ni är omnämda i verkligheten också
emb: Detta är första standardmodellen för mig och jag har ibland misströstat rejält, men många bitar har fallit på plats eftersom, jag har läst och fått tips i denna tråden, men jag kunde inte delta själv, det passade inte mig, jag blev FÖR stressad.
Mia: Ger du Frida Semper baby plus nu? den är från 4 månader, vällingen är från 6 månader (det vet du säkert

)Här har vi använt Semper.
Päivi: små barns motorik sitter i Hugos ålder i axeln så en liten klapp kan ibland bli hårdare än det va menat.
susanne: här har vi också åkt in för rs koll och det enda läkaren sa var på tysk brytning: Ge honom näsdroppar i 7 dagar
Hej Hopp
//N

Storasyster sep 02

Lillasyster aug 04, kurade vid 4 månader.

Lillebror jan 07, standardmodell
Storasyster omkurad vid 2,5 år då vi hade tagit bort spjälsängen alldeles för tidigt.