Åååååååååååååh vad jag behöver ett kackelforum idaaaaaaaaaaaaaaaag.. ](*,)
Det har bara varit putta lillasyster, handen om handen klappa fint, putta igen, och handen om handen, och vrål vrål VRÅL och putta och handen om handen...
Slutligen rann sinnet över på mig när han kastade en tandkrämstub på henne, då nappade jag upp honom i famnen och sa: slåss och kasta grejer gör man i den egna sängen-hepp! Och stjälpte honom i säng.

Han protesterade inte med en stavelse. Vare sig i famnen eller i sängen.
"Här har du en kudde, slåss med den, säg till när du är klar". (Eller... är det jag som skall bli klar..?) Med tanke på avsaknad av protester, var det nog så att han själv också tyckte att han behövde lite paus...
Efter time-outen klappade vi lillasyster fint (det gick väl sådär, han är stark!) , och fortsatte med vårt.
Snart är det så dags igen, men jag hugger handen innan han hinner fullfölja "projekt-putt", och vi klappar fint. VRÅL.
Heeela förmiddaaagen haaar det vart så häääär...

{|=
Jag tror jag vet varför, i och för sig. För det här hör inte till vanligheterna.
Han somnade sent igår, och vaknade tidigt imorse, och den lata mamman brydde sig inte om att påminnelseramsa för "han lät ju fullständigt nöjd, och klockan var ju ändå 06.15" ](*,)
Summa sumarum: han har inte sovit några tolv timmar, precis...
Bad Day all day...
Fast nu sover de båda två. O:)
För en gångs skull tror jag att det blir Molly Mus fler gånger än en idag... får jag också vara människa, vad tror ni?