Hej!
Bra tränat!

Men usch, med tröttheten...
Kan ju som du säger vara sviter från matförgiftningen, men har du haft problem innan med järnbrist, så kolla upp det!
Marknaden gick bra!
Jag trodde ju att jag skulle få till en sådan där drömvecka jag hade för ett tag sedan igen, men så blev det inte...
På måndagens Team hade jag glömt boka mig

Vandrade ner till reservplats 1 längst dagen, så jag åkte dit och hoppades att någon inte skulle dyka upp/alt. att jag skulle få vara med ändå. Alla dök upp, och ledaren säger "Tyvärr, Anna... alla har kommit, och stängerna räcker inte om du är med"

Det hade väl varit ok - om inte själva ÄGARINNAN av gymmet var med och tränade utöver?!?! Det var inte bara jag som reagerade på det!

Min teamkompis var riktigt sur
RIKTIGT dåligt gjort av ägarinnan!
Som du kanske minns jobbade jag i receptionen på gymmet innan Corona. Deras policy var att den betalande kunden ALLTID går före personalen! Och det var det tråkigaste med att jobba där - att jag bara fick gå på pass i mån av plats...
Mån: eget pass i ett hörn av lokalen när de andra körde Team...

Ons: Veckans individuella - samma eländiga dök upp igen - den med en station med 100 burpees...

Klarade bara 73 innan tiden var ute.
Tors: Månadens team. Nytt pass med intervaller av olika slag, som faktiskt var tråkigt! Nu kör de detta hela november.
Fre: Veckans Team.
Borde nog inte gått i fredags, för jag har varit förkyld ett tag... Lite snorig/hostig tränar jag med, men nu kom det halsonda.... Och då brukar jag backa, men gjorde inte det

Och det fick jag ju äta upp så att säga! För det bröt ut ordentligt i helgen!
Nu är det bättre, men jag har vilat från träning sedan i fredags. Imorgon testar jag igen.
Kram Anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03. Driver eget grossistföretag hemifrån huset.