Hej!
TorsMamma, ja, nu är det väl vecka 18 med feber för Per då utan att de kan göra så mycket...
Är det samma för dig? Att man inte direkt kan göra något åt det? De provade en ny medicin på Per, men den hjälpte ingenting. Tydligen har de svårt att få fram mediciner eftersom alla symptom är så olika.
Kul att du kunnat träna Crosscage!
Allt funkar för min del också med forumet nu! Bra jobbat!
GulligaA, DU börjar bli gammal??!!

Vad ska då jag säga??
Har lite dåligt självförtroende idag... Den jag kör Teampass med drar om mig mer och mer... Visserligen är hon 20 år yngre, men vi har alltid varit lika i tempo och styrka! Nu har hon gått en "lyftarkurs för tjejer" på gymmet. De kör sådana då och då. Man får lära sig mer ingående med teknik på t.ex marklyft, pushpress etc. 8 deltagare och 2 ledare som går och petar på detaljer. Efter det har det hänt något! Hon är plötsligt både starkare och snabbare än jag i mycket!

Jag har alltid varit dålig på uppåt-styrka. Hon har varit något bättre på det, men nu är hon
mycket bättre!
Det ÄR jobbigt för kroppen att sitta still på hårda träbänkar i så många timmar. Handlar inte om ålder...
Ja, du får se det positiva med översvämningen...

Det hade behövt hända något sådant här också!
Jag har aldrig ätit några tillskott. Ägarna på gymmet säger ofta att man ska äta vanlig husmanskost, så får man i sig det man behöver.
Bra tränat!
Jag slog till med 7 pass, dubbelpass på söndagen. Inför Barcelona kan det vara bra att ha en buffert om det inte blir så mycket mer tränat än att gå mycket.
Mån: Veckans team. MYCKET puls denna gång!
Tis: Cirkelpass
Ons: Veckans individuella
Fre: Veckans team
Lör: Eget pass på gymmet 3 km skidstak blandat med annat.
Sön: 2 tim promenad i terräng med kompis. Vi rekade för den årliga heldags-påskvandringen. På kvällen Body Attack.
Jag MAXAR ju att vara med på ledarledda pass nu. Snart börjar caféjobbet igen!

Och på försäsongen blir det aningen sämre med att kunna gå på pass. Men det var faktiskt kul att träna själv i lördags! Så det ska gå bra det med
Kram Anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03. Driver eget grossistföretag hemifrån huset.