Jeg må bare skrive av meg litt. For tiden jobber jeg hjemmefra og Isak er hjemme med meg. Mannen min jobber 100 % pga ny jobb. Isak og jeg har så fine og gode dager - han er en glad og sosial skit og vet at han trengs for at vi skal klare oss!
Det jeg synest er vanskelig og trist er at vi så sjelden treffer andre barn. Førra året passet vi en jente to dager i uken, men nå går hun på dagis tre dager. Jeg har prøvd å arrangere treff med hennes mamma (som er hjemme to dager i uken) i flere måneder nå... Med to eldre barn og småen på dagis anstrenger hun seg ikke akkurat for at hennes jente skal treffe andre de dagene... Forståelig nok, men at det er så vanskelig å få til gjør at jeg (sikkert pålagt fra samfunnet rundt meg) har dårlig samvittighet overfor min lille som nesten aldri treffer andre barn. Alle er jo på dagis! (Vi bor på et liiitet ställe, og jeg har ikke så mange sosiale kontakter her.)
Ved å skrive her vil jeg bare ha avkreftet mine tanker om at sønnen skades slik vi nå lever... Det hørest dumt ut, men trykket om dagis er stort... (Videre synest jeg slett ikke at dagiset her er bra, så når den tid kommer at vi skal søke han inn litt vet jeg ikke hva vi skal gjøre.)
Noe søsken er dessverre ikke på vei ennå!
Mvh