Sökningen fann 1 träff
- ons 17 okt 2007, 11:47
- Kategori: Frågor om IAHP och program för hjärnskadade barn
- Tråd: Har man kommit rätt?
- Svar: 4
- Visningar: 3788
Har man kommit rätt?
Jag är en stolt pappa till två barn 11 och 13 år. Båda barnen är unika och speciella fast så helt olika. Den yngsta (dottern) har sedan hon var liten varit mycket speciell. Hon har haft svårt med skolarbetet men är väldigt socialt begåvad. Det har möjligen varit särskilt tydligt för oss eftersom sto...